Awesome!

Jag har, för första gången i mitt liv, sågat ut en julgran. Jätte kul! Hahaha jag vill göra det olagligt också... Då blir det mer intressant.


Idag frös jag så mycket att jag inte kunde prata normalt... Braaaaaaaa då!


"Fight for your freedom! Perphas y'll die!
Run and you will live some few extra days!
But I say fight for your freedom! I will and Im going to!
Freedom! Peace  in love, peace in life! Thats freedom!

FIGHT FOR YOUR FREEDOM EVEN IF YOU WILL DIE!

FREEEEEEEEEEDOOOOOOOOOM!"


Det sägs att ögat kan avslöja allt, det sägs att ord kan vara omeningsfulla och det sägs att vänligheten kan såra.
Jag vet att ögat avslöjar allt, att ord inte alltid betyder så som de ord man hör och vänligheten kan såra, om vänligheten är en vit lögn som sedan blir en mörk, möörk lögn!

Jag vet också att förhoppningar skapar problem, alltid kan man fly, men varför skulle man?
Jag testade fly, men då vart rörligheten svårare. Så "fight for your freedom!" och in i klumpen och skapa egna genvägar! Krossa murarna som irriterar och döda bakterierna som vill förstöra. Ignorera kärleken om den skapar problem, om du kämpat och inget mål skett. Ja då kan du säga så här: "Jag gick vidare" istället för "Jag gav upp"!

Freedom....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker