Det blir inga just nu

Inga inlägg om mig, dig eller om någon. Bara dikter som kommer komma ut nu, ja du.. Det kan ta flera dagar tills jag kommer på ibland 3 sekunder.

Försvinna är fegt, men ibland är det bra.
Kärleken är svag och ömtålig, skydda den med livet.
Han sade att kärleken är det bästa som finns, undra när jag börjar tro honom.

Hon tittade men jag såg på någon annan.
Hon gav inte upp och jag förstod inte.
Jag fattade bara då hon berättade det till mig och jag vart rädd.
Fegis haha! Ja det är jag. Blyg också.
Solen sken och himlen fick röd färg, rädd att det ska regna blod.

Jag svek och förneka allt, kanske bäst så. Men känns inte som det.
Hört att livet går vidare... Vad bra då, då kanske allt blir skinande.

Kan man lita på ödet? Eller ska man styra sitt eget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker