Känner du mig?

Jag är så törstig.. Så törstig att halsen torkar ut snart.
Jag ser så många drycker som cola, saft och massa andra goda drycker... Men jag får dom inte.
Jag erbjuds vatten, men vadå vatten... Vatten smakar ju inget och det är ju inte gott?
Jag vill inte ha vattnet!
Jag vill ha colan! Colan som ger en god härlig smak, som kommer släcka min törst i all evighet och få mig att aldrig mera bli törstig... Jag sträcker ut handen och når den nästan... Men någon annan hann före! Han skrattar åt mig och springer iväg med colan... Jag står och tittar på honom och springer inte ens efter... För jag vet att colan vill att han ska dricka upp den och inte utav mig.
Jag erbjuds av vatten fortfarande... Äckliga vatten, jag vill fortfarande inte ha vatten!
Jag kan inte vänta tills han har lämnat ifrån sig colan eller att colan är slut... För jag vill inte ha någon annans cola där han har lämnat kvar lite saliv efter sig i colan... Jag vill ha en ny fräsch cola.
Jag får ingen cola, ingen saft och ingen annan god dryck... Bara vatten...
Jag springer ifrån vattnet och är fortfarande törstig...
Halsen torkar ut, jag lider men ändå ser jag glad ut...

Allt jag har i tankarna är att jag nästan fick colan... Men colan var redan upptagen då jag nästan fick den.
Jag nådde också nästan saften... Saften som jag nästan får se varje dag... Saften som jag aldrig tröttnar på...
 
Jag lider änn av törsten...

Om du förstår vad jag menar med detta, ja då känner du verkligen mig! Observera att detta är ett "kodat" meddelande ang. mitt kärleks liv.

Kommentarer
Postat av: ella

jag förstod.. fast jag vet inte om vilka det handlar om.

2007-12-20 @ 22:42:19
URL: http://ellashemlighet.blogg.se
Postat av: Ellis

Bror, jag förstår dig till fullo och vet just vad och vem du talar om, synd att vi båda jagar colan men får vattnet :) IT SUCKS SO BADLY!!!!

2007-12-20 @ 23:40:48
URL: http://ellisu.blogg.se
Postat av: Jesper

''_z''

- mihehehoho ;)

2007-12-21 @ 17:26:02
Postat av: Elin

Fiiiiin

2009-10-05 @ 00:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker