Min dag

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allt är så komiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Idag har jag bara suttit vid datorn, som en jävla dator-freak.
Idag blir jag inte arg om min mamma säger att jag är en datanörd, inte idag...


Idag såg jag något jätte roligt på TV:n (då jag satt vid datorn...Hahaha.). Så här var det:
En kille kom med en shotgun in i en affär och började hota och bad om pengarna (man hör inget men man ser) och då tog han som står vid kassan ut alla pengar jätte snabbt och la ner dom på bordet vid kassan. Han som höll shotgunen la ner den (?) på bordet bredvid kassan och började plocka upp pengarna! Hahaha han som stod vid kassan tog upp shotgunen och siktade mot tjuven som sedan la sig ner! Han la sig ner och det såg ut som om han grät och började dra sig på håret.


Jo men idag.. idag vill jag bara säga att jag fått reda på en sak som kanske hjälper mig men gjorde mig rätt arg... Men man vinner ju inte alltid? Ibland förlorar man när man vinner... Som jag gjort nu.

Idag såg jag en helt sjuk sida på internet! Den visar hur man tar självmord på hur många sätt som helst... Det där borde inte ens vara lagligt... De råder ju oss människor att dö... Men det var en jätte rolig variant att ta självmord på sidan.. HAHAHA gissa vad? Jo det var att bygga en giljotin (som fanns vid franska revolutionens tid) - så jävla komiskt!

Jag vill också bara säga det att jag lyssnar på en jätte bra låt jag fick av Emelie, den heter Elegi som Lars Winnerbäck gjort. Jag gillar mest början då man hör instrumenetet och då tjejen "nynnar" i bakgrunden.
Jag tänker på Emelie då jag hör den...
Det blir bara så.. Om jag får en låt av en person så tänker jag på den personen och de stunder vi gjort tillsammans oftast.

Men idag är ju inte slut än? Den har ju bara börjat... Eller har den? Men jag tycker den är slut... För det är mörkt ute...

Kommentarer
Postat av: ella

ja, elegi är bra. jättebra. Winnerbäck är bra. du är bra.

2007-12-21 @ 18:38:18
URL: http://ellashemlighet.blogg.se
Postat av: Jesper

Asså, det är komiskt!

2007-12-21 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker