Nu har jag hittat hit...

För att min hjärna ska hänga med om vad som finns och inte finns här så kommer det ta sin lilla stund tills jag kan blogga. :)


Nu ska jag berätta varför jag har gjort en blogg:
Jag fixade en blogg på grund av att jag såg Emelie´s (Ella) dagbok. Jag tyckte väl att det var ganska intressant och jag ville också skriva.. Först tveka jag... tänkte... Vem fan ska läsa min blogg?
Men sen så lovade Emelie att hon skulle läsa min så jag tänkte Why not? :)

Så här står vi idag... Vill bara säga att min fråga när man registerar sig stod det "Vilket av dessa är ett flicknamn?"
Gissa vad svaret var? Jo det var Ella. :D

Men nu ska jag kanske sova... Ögonen är så trötta att jag kämpar för att hålla ögonlocken öppna. Om ni tycker musiken på min blogg är irriterande kan ni säga det så kan jag ta bort den eller byta om så behagas.

Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Alex

Låten är bra till bloggen.
Det blir en härligare känsla att läsa på något sätt.

2007-12-17 @ 23:08:01
URL: http://matheusvardag.blogg.se
Postat av: Gabriella

Viste inte att du var så bra på att skriva :)

2007-12-17 @ 23:11:17
Postat av: Ella

Jag ska läsa din varje dag :D

2007-12-18 @ 14:10:02
URL: http://ellashemlighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker