Skolavslutning för år 2007

Jo nu är det dags för jul lovet, som är ca 2 och 1 halv vecka.

Men idag; Idag har jag haft en trevlig dag, synd att det inte är så varje dag...
Skippade städningen.. (I'm blacklisted or maybe on the most-hated-students-list?).

Men idag är det sista dagen i skolan. Vi alla ska samlas vid samlingsalen kl. 17:00. Inne i samlingsalen sker väl säkert några föreställningar, jag skulle ha dansat men har skadat foten så min grupp vart helt konstig men jag tror att dom klarar sig bra utan mig. :) Tjejerna i klassen har en grymt myyycket bättre dans än killarna. Men det är ju ingen tävling direkt. :)
Efter samlingsalen så ska betygen delas ut och där efter säger vi farväl till alla och önskar dom en god jul. Sen blir det lite gråt-stund för mig i mitt rum ang. mina betyg. Jag blir aldrig nöjd... Då jag har MVG i alla ämnena ska jag vara tyst. :)

Jo men nu är det bara 20 minuter kvar, måste byta om och vara redo för denna lyckliga dag (kväll... det är ganska mörkt ute eller okej... HELT mörkt ute.).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker