Testet

Det visar stora resultat, inga resultat som jag ville ha men som jag förväntat mig.
Personen är jätte snäll, hur snäll som helst men personen är så som jag beskrev att folk inte skulle vara till personen själv.

Snäll, men bara snäll på sitt sätt. Inte snäll som jag ställer upp vad som än händer utan bara allmänt snäll.
En vän som man bara kan prata med lite och ha kul men inte prata allvarligt... Snäll på sitt sätt.
Inte snäll mot mig och vanlig mot alla utan vanligt snäll mot alla.

I början trodde jag personen var lite mer speciell än andra men då jag undvek lite så undvek personen mig med, utan att använda sin begåvning av "snällhet" och försöka få mig sluta undvika allt så sa personen; okej. Okej som om personen tyckte det var bäst för mig att just den personen lämnat mig ifred. Men det var ju inte det jag ville... Jag ville att personen inte skulle lämna mig ifred och de andra som alltid är inblandade skulle lämna mig lite ifred... Men jaja man kan ju inte få som man vill. Nu har vi iallfall glidit isär tycker jag... Det valet gjorde inte jag utan den personen. Det blir väl så ibland... Vi som hade ett snack om hur personer glider isär... Ja personen gjorde väl exakt allt jag sa man inte skulle göra... Personen kansek ville veta hur man gled isär från mig bara för att kunna glida isär och få ut mig ur personens liv? Kanske det var det personen ville... Men personen försöker ändå få kontakt men inte lika mycket som förr.

Jag kan säga att du fick som du ville, om det var det du ville.


Ville också säga att jag äntligen köpt julklappar! Wohoo.
Nu känner jag en liten lättnad. Men det kanske blir som förut att de inte använder mina presenter. Haha men det är väl "tanken som räknas" ju?

Ja, alltså vad jag har gjort hela dagen idag var att köpa presenter, hela dagen. Då jag kom hem ringde jag ett samtal som vart lite skumt... Glömde allt jag skulle säga så det blev bara: "öhhh" och "ehh" hehe...
Skippade middagen för det var fisk grej, åt innan på en restaurang.

Men nu är det lördagskväll, hade tänkt se klart filmen Blow som vi såg på, bara halva filmen i skolan. Den var så intressant och bra och speciellt då Johnny Depp är huvudrollen så, hehe.

Jag har märkt en sak också... Du kanske tycker tempraturen förändras väldigt snabbt? Exempel ena stunden är du varm, sen kanske du fryser och ibland svettas du. Ja så snabbt förändras min humör... Ibland är jag glad för en sak som jag inbillat mig (oftast - trott fel eller inte vet hela sanningen) och sen nästa dag känns det där jag inbillat mig helt... Ja kanske inte menat för mig? Jag blir inte nöjd då jag inte vet hela sanningen. Då jag inte fattat det hela upp till 100 procent. Men jag får väl se vad som händer imorgon... Har jag rätt eller är det bara att ge upp saken och sluta kämpa, släcka elden helt och flytta bort nöd bensinen från elden?

"You are my heart, can i live without my heart?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker