Vem är det du lurar?

Vem är det du lurar?
Tittar rakt in i mina ögon och försöker berätta lögner med dina ögon. Dom svider.
Vem är det du lurar?
Du inbillar dig att jag är en leksak som du kan leka med då du har tråkigt. Det svider.
Vem är det du lurar?
Du visar alla vad min svaghet är. Det får mig att isolera mig själv. Bygga starkare mur så den blir okrossbar.

Vem är det du lurar?
Jo jag ska berätta... Du lurar mig, och jag vet det men ändå går jag på det
varje gång...
Jag ska lämna dig ifred på det sätt du vill mig göra det. Jag gör motsattsen till det dina ögon berättar för mig (lögnerna). Det kanske fungerar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många fattade ett ord av de där?

2008-01-01 @ 04:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker