Can you rock my shoes off?

Vi är alla så lika.
Ingen är perfekt, ingen är värd mer än en annan och ingen vill dö utan anledning.

Jag tror att man själv väljer vem man vill vara, inte vem man ska vara.

You are so beautiful, your eyes! I don't know but that makes me crazy!
Don't know how you think, and I don't care right now! But why blame me? I were crazy. And it was my own fault.
Breathe made me see it clear.


Om du vet att din vän har fel, men du älskar din vän mer än en främling du inte känner som har rätt? Vem sida är du på?
<-- Retorisk fråga, jag kan redan svaret! Såklart vännens sida. Människan inbillar sig att vännen har rätt, och på grund av detta kan den som är på "fel" sida göra samma misstag och tro att det är rätt. Men om jag fick välja; Jag hade berättat för min vän att jag är på hennes/hans sida men sagt att det var hon/han som gjorde felet. Antingen blir min vän arg på mig, som då bevisar att vi inte är så jätte bra vänner eller så förstår min vän. --!>

"Vad är det för mening att ha vänner om man inte kan lita på dom?"



Imorgon får jag veta svaret, är det om två månader eller tre? Kanske en! Jag vet bara att det inte är lika mycket så som det var lovat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker