Day 1, Outside

Läs det som om du rappar; "Alla som är rädd för vite man, say wooooooho; Wohoooo!
Om du stirrar upp med uppspärrade ögon, då ser du galen ut.
Det har ingenting med saken att göra, men det är något man kan ha att göra!
Alla som är rädd för vite man, say wooooooho; Wohoooo!"

Haha; "Ah jätte bra Matheus... Jätte bra, nya rapparen... PÅ GUD NEJ! Ni vita kan inte rappa asså!" av Zakaria Anwar då vi åkte skridskor. (Måste bara säga; Eminem dude!)

Ja nu när vi ändå är på ämnet skridskor... Hur åker man egentligen? Jag tror inte ens jag åker rätt... Jag kan glida snabbt men bromsa är nog den delen som är viktigast, som jag självklart inte kan. Sen är det oehört kallt!
Men ändå.

Jag är desperat! Jag ska ha elgitarr! Redan bestämt modell och allting; IBANEZ elbas Paket GSA6JU-BKN. Den vill jag ha och det är nu! Bara, och ja, BARA 4 000 kr!

Förresten om vi ska ta från starten... Dagen börjar med skola som vanligt och första lektionen var skridskor. Efter det hade vi NO, kemi. Första gången kemi var intressant, vi fick labba! Wohoo till det. Men jag tror jag höll på fräta sönder min hud på handen, det sticktes och sen är det ju så här; "Om ni känner att det sticks så håller det antagligen på att frätas på där det sticks, då ska ni omedelbart skölja med vatten!" - Bara för det så sticks hela kroppen! Det är typiskt!
Men sen hade vi väl ganska onödiga lektioner, fast tyska lektionen var rätt kul, mest tack vare för vi pratade om andra världs kriget och sen tack vare killen som jag pratar med, som är från tyskland. Jag vill kommunicera bättre med honom och bara för det är jag villig att lära mig mer tyska. Men nu ang. tyska lektionen igen! Fan asså!!!! Hon sa (läraren): "Du som var så bra på att tala tyska!" då jag sa att jag inte orkade... Det betyder att jag blivit sämre och bara för det blev jag arg och sa: "Det var då!", som tyvärr gjorde saken värre... Men jaja.
Skoldagen var äckligt trög iallfall... Men jag var väl på för bra humor för att vara arg.

---------------------------------------------
Jag vill att allt ska bli normalt, men du vill inte. Du säger att du vill men jag vet att du inte vill. Jag vet det bara! Du vill bara inte erkänna att det är bättre så som det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker