När allt är oväntat händer det

Livet ut!
Det man förstår är att det kommer vara livet ut. Men är det dåligt eller bra är frågan.
Jag fick höra en nyhet om mig idag, som innehöll meningen: Livet ut.
Det gjorde mig glad men samtidigt besviken. Inga linser något mer fick jag veta, men att jag kommer ha så livet ut. Det spelar ingen roll just nu, men i framtiden... Detta är som en lek som man inte vet hur den slutar.

Förresten träffade jag en hel del människor i Centrum idag. En tjej som gick i min klass, när vi var små, träffade jag (pratade inte med henne för hon kände inte igen mig). Jag träffade en kompis och en klasskompis. Sen tror jag också att jag träffade en "vän-fiende" idag, fast jag vet inte... Inte helt säker. Men det såg ut som han.
Sen så sa en kille åt mig då jag nästan körde på honom med skateboard: Man får inte åka här! (lät det som iallfall - han var yngre än mig.)
Då sa jag: Va? (För jag förstod inte om han sa så som jag trodde han sa, eller att han pratade med mig ens...)
Och så sa han som slut-mening: Nej nej, det var inget. (Med ett leende - Jag tror jag har pratat med honom förut, kände igen hans röst och hela han...)


1 MÅNAD KVAR!!!!!!!!!!!!!!! (Tror jag!)

Come stop your crying
It will be alright
Just take my hand
Hold it tight
I will protect you
From all around you
I will be here
Don't you cry

Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on (From the first time I saw you)
Now and forever more
You'll be in my heart
No matter what they (me) say
You'll be here in my heart
Always


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker