She Could Be You

Käääär!
Låten är så bra! Tack Shawn Hlookoff ! Jag vet att låten inte är känd ännu runt i världen, men tro mig den här låten kommer bli succé!

Påminner mig om henne. Tänker hela tiden på varför jag inte vågade fråga henne om hon ville gå på en promenad så jag kunde bjuda på glass... Hahaha jag är en riktig fegis. Men jag vet varför och det är inte mycket kvar!


Långa inlägg är inte intressant att läsa, om det är ointressant! (Låter ologiskt? Läs igen!)

Haunted by this photograph
Don't know why
Everytime I look
I get shivers down my spine
There's such a beautiful face
I know as I could take me back in time


She could be you
I wouldn't even know
she could be you
but that was long ago
she could be you.

Wish that I could tell you
But you don't know
I dream about that day
but it's impossible
In another world
I'd be yours tonight
but I can't break free from this life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker