Star so bright

Stardust filmen är jätte bra. Allt det där på 1 vecka, det är otroligt vad vi människor kan fantiserar om. Jätte bra gjort av filmskaparen Matthew Vaughn.
Tack för att Stardust finns, jag rös till nu och blev oehört varm i kroppen! Det finns alltid en ljus sida för alla.
Jag älskar film och musik!


Det är verkligen otroligt också att folk kommer över folk så enkelt, vissa d.v.s.
Jag kan iallfall inte glömma dem så fort. Inte för att jag inte kan, utan för att jag inte vill. Alla som har haft en betydelse för mig kommer alltid ha det.


You light the skies, up above me
A star, so bright, you blind me, yeah
Don't close your eyes
Don't fade away, don't fade away-

Oh

Yeah you and me we can ride on a star
If you stay with me girl
We can rule the world-
Yeah you and me we can light up the sky
If you stay by my side
We can rule the world-

Oh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker