The otherside of my angle

Coolt, skön skoldag. Slutade efter lunch och lånade en gitarr. Wiieee! Jag fick lära mig en liten "låt", vet inte vilken än, så jag ska ta reda på det imorgon! Tack Morgan!

Gymnasium valet måste ske om två dagar, jag vill inte! Jag brinner inte för någon jävla linje. Jag ska planera 3 år av mitt liv och jag har två dagar på mig. Ryser... Tänk om jag gör fel val?

Vad jag vill ha elgitarr, hur många gånger har jag sagt det? Hehe, men vill ha!


Have I told you that you're a joke? No? Then I tell you now! You're a joke!

Din attityd är inte något för mig, din vilja är inget för mig och dina känslor är inget för mig, därför ska det bli detsamma med dig. Allt mitt är inte ditt. Du är inte den du var och jag vill inte att du ska vara den du var, inte för min skull, för jag klarar mig utan din närhet!
Du kanske tycker allt är mitt fel, att jag är konstig och elak. Men jag är samma person bara valt ut de rätta vägarna för mig att vara glad! Men om du tror jag undviker, då är det något du vill tro, fastän du vet att det är du!

Jag ska berätta en sak... De som kan prata ut via MSN eller via SMS tjänsten men inte i verkligheten är de som inte är villiga, starka och har mod nog. Det finns en del som klarar av bara på verkligheten och det är de som vågar... Öga mot öga är nog det mest viktigaste, men om en av de som talar inte klarar av det... Ja, då är det ingen idé! Jag vet att du inte klarar av det och därför är du så jävla konstig i verkligheten, och jag undrar bara... Hur umgås man med en som är konstig i verkligheten?




Don't want to reach for me do you?
I mean nothing to you
The Little Things Give You Away
And now there will be no mistaking
The levees are breaking
All you've ever wanted
Was someone to truly look up to you

I won't be there for you anymore


Kommentarer
Postat av: karro

tack

2008-02-12 @ 21:01:31
Postat av: Matheus

Det beror på vad du säger tack till, men känner du dig träffad på allt så kan jag inte säga varsågod. Men vet du vilken del så kan jag säga: Varsågod för att du äntligen fått sanningen av mig! Hoppas du förstår den också.

2008-02-13 @ 20:29:40
Postat av: karro

men asså du är seg! egentligen så känner inte du mig :s asså du sa att ja va en person som du kunde lita på till 100 procent typ men liksom, hur många gånger har vi typ pratat med varandra på riktigt? typ 2? asså ja känner inte ens dig :s å ja fattade typ ingenting av de du sa till mig men aa...orkar inte bry mig längre -.-

2008-02-14 @ 16:40:28
Postat av: Matheus

Då är det väl ännu bättre för dig, då har du inga problem med detta.
Ingen har tvingat dig att bry dig, och ingen kommer tvinga dig. Sen så; Du orkar inte säger du, men jag vet inte ens om du gjort det förut. Så du väljer väl dina ord fel.

2008-02-14 @ 16:47:20
Postat av: karro

eee...vaa? :s

2008-02-14 @ 17:18:47
Postat av: Matheus

Precis.

2008-02-14 @ 19:49:30
Postat av: Seb

You're istället för your..
your är ngt annat ^^

2008-02-14 @ 21:41:09
Postat av: Matheus

Bra. Ändrar det.

2008-02-15 @ 15:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker