TV serier

Jag tittade nyss på Gossip Girl del 1, det är samma skapare som gjort The O.C!
Serien är jätte bra men det är typiskt rikemansfolk, limousiner, äta frukost ute och sen fetaste festerna.
Ja det är så som vi vill ha livet - Life like we wanted it! 
Jag gillar serien iallfall, huvudrollen "Serene" ser jätte trevlig ut och sen är en tjej i serien jätte söt tycker jag. Synd att hon är med i TV!!! Det menas att jag aldrig kommer se henne på riktigt då. Haha.


LOST serien kommer om 4 dagar, vad bra! Väntat i över 6 månader nu.
Förresten så ska jag säga att livet är mycket, mycket bättre utanför. Då menar jag det stället jag kallar "Hemma" är det stället jag vill bort från nu. Längtar redan till sommaren, semestern - endast där jag kan vara mig själv på riktigt.

Prison Break imorgon, men måste vänta 2 dagar egentligen så det blir på tisdag...

Lyssnar på Stand By Me av Marvin Gaye, så trevlig låt. Får mig att bli så glad. Men nu ska jag se på del 2 av Gossip Girl.

We all humans search for happy endings, look at every movie. All the time there is love, often it ends happy.
"... egentligen finns det ingen film som inte handlar om kärlek. Allt handlar om kärlek." - sa en tjej i min skola, skolavslutningen för hösterminen i en kyrka. Dessa ord är sanna och det är det livet handlar om... Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker