You Are My Special Queen

Låtar är så grymma, speciellt om låt texterna är bra speciellt om de passar in mig.

Jag har tagit en låt och gjort om den väldigt mycket, nästan helt och den är skit bra!!!! Jag har lagt till med gitarr så det blir bra.
Dessa ackords använder jag: C, Am, F, G

Låten har jag döpt till: You Are My Special Queen

Den har ord som bara kommer från mig. Med det menar jag att det är ord jag säger. Tränar nu (inte bokstavligen nu, utan nu som vid den här perioden) att sjunga låten samtidigt som jag spelar ackord så det låter bra... Gitarrljud = Inga problem, men att sjunga, HAHAHA! Dudes... Tro mig jag måste verkligen träänaa!

Ska gå nu, dom håller på ropar på mig. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker