Great!

Fuck you!!!!! Du har gjort ett helvete av det här året. Fan dig, var du tvungen att visa dig så jag kunde se dig och veta vem du var! Men egentligen så är det jag som gjorde fel. Du gjorde allt rätt. Så det är väl fuck me! Men hade varit enklare om du gav mig tid...

------------------------------------------------------------

Okej det får väl bli som det är nu, ni kan ändå inte skada mig mer än jag redan är skadad. Det ända ni gör är att sparka på mig medans jag ligger ännu. Men jag kan inte dö för hjärtat finns ju inte där längre.
Ni vill att jag ska förstå men kan ni inte förstå mig? Kan inte ni försöka stå på min sida, eller dör ni av det? Typ en ond cirekl runt mig som fräter er om ni trampar där?! Helvetet asså vad ni vill stampa på mig.

------------------------------------------------------------

Äntligen,
nu har jag klippt mig! Jag köpte halstabletter och åh vad skönt det var att andas in den kalla luften med munnen! Jag kände mig fri. Alla stirrade och undra vad fan jag gjorde. Hehe, jag kan tänka mig en snubbe som gapar mitt i allt.

Det är bra att man har ett liv utanför skolan också. Skolan är okej, men helvetet det är för länge. Egentligen, vad är kemi ämnet till?! Tror dom vi ska räkna hur många atomer det finns i en bärbar dator eller penna?
"Ahh, det är exakt 230 000 000 000 atomer i en plastmugg, chefen."  
"Bra jobbat! Nu kommer inte ett ända företag kunna konkurera med oss, löneförhöjning!!!"

Jag tror inte jag kommer gilla månaden Februari alls! Det kommer nationella proven, det kommer massa tider jag måste gå på som exempel läkar tider och det kommer, ah det kommer ett helvete tror jag! Eller haha jag är ju redan i ett helvete men ni fattar poängen...

Alltså elgitarr är så jävla coolt! Vill ha en NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker