Jag ångrar mig!

Jag tycker sång är det vackraste instrumentet om man kan hantera den. Gitarr är magiskt men sång är vackert. De som kan sjunga är de som vet hur man sjunger med känsla. Man födds inte med röst-talang, det är något man lär sig, genom träning...

Fakta: Gitarr + Sång = Rockstar!


----------------------------------------------------------------------------

Inget kommer bli som förr, oavsett om vi vill ha det som förr. Varje dag, varje timme och varje sekund ändrar allting.


"Man kan tvinga i sig lyckan!
Lura kroppen att bli glad.
Det är så man gör för att få ett sunt förnuft!"

Dör man, så är man borta! Ingen som tänker på en någon mer. Ingen som tänker på bra minnen om dig och skrattar och ingen som besöker din grav. Du försvinner inom tiden och glöms bort, döden ja. Döden är inget man söker eller vill nå! Den undviker vi så bra vi kan! Men ändå finns det personer... Både goda och onda, dom försvinner.... Människan är fantastisk men så sårbar! Det är synd att vi inte kan nå glädjen på ett bättre sätt!

"- Ta honom och försvinn!
- Nej då! Vi har bara börjat!"


Vem är jag, frågar jag mig själv! Vem är du, frågar jag mig själv! Inget svar... Vem vill jag att jag ska vara, inget svar eller jo kanske... Jag vill vara den glada personen jag var och inte den känsliga! Vem vill jag att du ska vara, där fanns ett svar! Svaret var så enkelt: Den du inte är just nu, en mänsklig varelse som äter mig från insidan för varje dag som går!

Kommentarer
Postat av: sofia

man kan inte träna upp en riktig fin röst, jag har haft min röst utan träning :)

2008-01-29 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker