Kanske sista orden.

Ville säga ett par saker...

Det är så att jag verkligen inte vet vilka som läser, en del säger väl att de läser men jag tror inte hälften av dom.
Så jag tänkte bara säga att nu, för tillfället, kommer inte det något mer. Jag har "lekt" med tiden nog nu.

För er som inte förstod (alla bloggar och inte bara detta inlägg.):
Var lugna, det är inte meningen att alla ska förstå (tror bara jag förstod egentligen.. men som en person sa; "De förstår på sitt eget sätt"). Sen är det mesta kodat så bara jag förstår...

För er som förstod:
Have fun? Eller något...

Dikterna då?
Dom kommer alltid att finnas i mitt huvud... Jag kanske kan skriva en till just dig, om du bara frågar.

Vad händer nu då?
Någon gång finns det ett slut i berättelsen. Det är inte så att detta är direkt världens bästa blogg. Tvärtom en av de sämsta och tråkigaste... Men iallfall, man går vidare? Livet går vidare...

God will make me happy for ever... They day I can fly is the day the wish will come true.


Sista citaten: "Allt är väl."
Taget från Harry Potter boken, sista meningen.... (Tänker inte avslöja mer, alla har ju inte läst alla böcker!)


Kommentarer
Postat av: Mr Chris

jag vill att du ska fortsätta med dina bloggar.... inte för att jag läser dom men ibland gör jag de.... Du skriver med känsla och visar dina tankar öppet, men ändå dolt :S Läste du Harry Potter på engelska eller svenska? :P haha Charbelinhooww ;)

2008-01-04 @ 22:00:07
Postat av: Matheus

Boken var på kinesiska med blandning av arabisk dialekt. Ett par ord var man tvungen att ta hjälp av religionen "judism"
Men med rätt fakta då... Svenska. :) För annars hade väl citatet varit på engelska?

2008-01-04 @ 22:06:14
Postat av: Mr Chris

Okej :P man vet ju aldrig men den kvantmekaniska faktorn har en stor betydelse i den svenska diafragmentära sekvensen om man koagulerar den frekventa serien av molekylära faktorer så bildas det en engelsk text!

Läs alla på engelska..dom e bäst!

2008-01-04 @ 22:09:00
Postat av: Bea

Jag läser oxå din blogg ibland,
inte för att jag vet vem du är... men de är kul att läsa ändå :D

2008-01-05 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker