Känslor

Känslor går att dölja och förmågan att känna sina känslor är enkelt, bara att inse och tänka efter. Men det är inte alltid det att man vill känna sina känslor. Man kan dölja dom för sig själv...
Känsla för vissa är tönigt, mesigt och obehagligt och för andra det bästa som finns i livet. För mig är det de bästa, känsla för en massa saker. Känsla för musik, kärlek, hat och allt möjligt. Känsla kan t.o.m. vara att känna döden! Men egentligen går det inte känna döden, men man kan tro att man känner döden.

Gråta är endast de starka som kan göra! Så ja, jag är en svag person just nu.

"Love Is In The Air" - I still remember that time we were togheter like it was forever. The time these words ment alot for me and still do.
(John Paul Young - Love Is In The Air)

Haha jag ljög tydligen igår, jag vill redan ha pizza!

Men just nu sitter jag framför datorn med en gitarr och spelar lite musik och tränar min röst, haha tro inte att det låter bra när jag nynnar! Hahaha jag tror mitt problem är att jag sjunger falskt... Inte att min röst suger utan att jag suger. Jag tror att jag inte kan hantera min röst på rätt sätt. Jag har inte känslan för attt kunna sjunga, inte än...

Nu är jag ohehört sugen på pannkakor! Varför kan ingen gör det åt mig med jordgubbsylt?
Jaja nu måste jag gå göra något jag kan äta... Så himla mycket snack om mat... Sådant gör mig hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker