Nu!

Jag har spelat fotboll, slapp exakt alla jobbiga tankar. Kände mig som ny igen! Ah vad skönt och min skada gjorde inte ens ont! Tack för den här dagen.
Förlust med bara en sak, jag förstörde min sko. FAN! Den är helt röd! Jag blödde som fan, ofta man inte fattar att man blöder, att så mycket blod rinner ut ur kroppen. Jag kände inget, som film typ: Tar bort skon, säger "Aj" ironiskt och tittar på 1 liters blod på foten och sen säger: "aha, det händer!" och går vidare som om inget har hänt. Haha men det sved när jag tvätta av foten, ett djupt sår (fråga inte hur det kom, har INGEN aning) i tån.

Åt pizza till lunch, och middag en halvtimme direkt efter. Mår illa, inte pizza på en lång period nu.

Är hemma nu, sitter och slappar vid dator och tar ut min "feta" mage. Haha ärligt jag vill vara fet för 1 dag. Känna hur det känns och ha en sådan mage och sen äta fetaste popcornet och dricka 2L cola med sugrör! Sen när den är slut hör man "slurk" p.g.a. att jag försöker dricka det sista, sen klämma ihop cola flaskan (vet inte vad dom heter, men ni vet dom där man har typ i McDonald´s.) och ta ut en ny! Hehe...

Men nu lyssnar jag på musik, bra musik som jag kollar på youtube. "Bra sida förresten!" haha ni som sett filmen jag och några i skolan gjort fattar vad jag menar. Hahaha.

Men åh nu kommer jag bara tänka fotboll och fotboll och så klart musik! Men om två månader kommer jag tänka på massa bra saker, då ska jag fan leva livet! Eller så blir det då jag är 16 år.

Gå vidare, gå vidare. Livet stannar inte bara för du vill ta en paus.
Vi måste uppskatta våra nära och kära, annars kommer dom glömma vem du är.
De kan inte se som du ser det, inte för att de inte kan utan för de inte vill.
Kärlek till en annan person är inte så svårt egentligen, bara att förstå gåtan.
Livet har sin tid, tiden stannar inte bara för att du vill det. Du måste anpassa tidens förmåga att styra över dig, försöka kontrollera tiden och sluta simma mot vågorna utan med vågorna.

We don't need freedom when we don't have love in the life. We need freedom to be with the love, to feel the love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker