Tomt som mörkret utan lyse

Det är tomt nu. Äntligen tyst, ingen som håller på smsar för att fråga vad andra gör (vad är poängen med det där egentligen, sms inte mig om ni undrar vad någon annan gör - speciellt då jag inte är med den personen?!) och inga falska kramar till onödiga priser.. Jag gillar såklart att kramas, haha men inte om jag inte känner för det och inte om personen bara kramar som en vanlig hälsning. En kram ska betyda något... Iallfall för mig!

Nu är det tyst, och nu tror jag att jag snart kan börja om från nytt där jag började och bygga om huset så inte delarna rasar denna gång. Jag får tänka lite på dig, du som gjorde mig oehört glad, Du fick mig att lysa för stunden.

Jag tror inte hon har fattat poängen med att jag sa förlåt ännu, undrar bara vad hon sa "okej" till..
Okej för att jag ber om ursäkt eller okej jag godtar ursäkten p.g.a. si och så orsakerna eller okej som håll käften? Haha jaja, jag vet att hon inte fattar vad jag bett om ursäkt egentligen om.

Men imorgon så klipper jag håret, oh vad skönt - hoppas jag. Egentligen hatar jag att klippa håret, ser så fult ut då man direkt klippt det men jag tycker utväxten blir bra. Just nu har jag okej med hår på huvudet men det är för konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker