Friends are not always in the best position

Snart åker man, men innan måste jag till stan flera gånger.

Klockan är rätt mycket, men jag är inte direkt jätte trött, bara ögontrött... Jag har sett två filmer idag, en komedi film och en skräck film... "Skräck". Hahaha "I still know what you did last summer" har bra skådespelare, men bajs handling. Overkligt som fan.
Men komedin var bästa, och 100% värd att hyra. Vet inte om den heter "He's the girl" eller "It's A Boy Girl Thing", det står olika grejer överallt. Men den är fett bra. Samaire Armstrong (japp hon har faktiskt muskulösa armar, man ser det på en scen iallfall.) är jätte söt tycker jag. Hon var med i The O.C också.

Aha, snart börjar mitt sommarlov, HOPPAS JAG! Förresten kom jag på en sak; Det man lämnat i det förflutna och lovat att inte ta tillbaka, ska man inte ta tillbaka!


Sen kom jag på en sak till, jag såg en tjej som var med en kille som var rätt så ful jamfört med henne. Hon är rätt vacker. Jag tänkte; Vad ser hon i honom? (Inte med något elakt menat, bara nyfikenhet. Vill veta hur det verkligen fungerar). Då kom jag på det; "Man älskar inte en person för den är vacker, man tycker den är vacker för man älskar personen!"
Det citatet står jag för, och kommer att alltid göra det!



För er som undrar ang. rubriken, den har ingening med mitt inlägg att göra oftast. Mina rubriker är oftast en sammanfattning av hur jag tänker (personliga meddelanden). Och låtarna jag lägger ut på min blogg, är låtar jag får en speciell och viktig känsla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker