Let me know when it starts

Jag vill så mycket, men inget av det jag vill kommer ske... Föregåenden inlägg handlar om samma sak, fast ett år bakåt! Ändå har inget av det hänt.

Jag vill ta lektioner, jag vill köpa elgitarr med förstärkare, akustisk gitarr med förstärkare och massa olika instrument och jag vill ha ett litet simple band som man kan träna med. Det är så här:
Det du tränar hemma i veckor, lär du dig med kompisar på några timmar.

Jag har klippt mig förresten, igen... Men nu klippte jag det kort. Så det är bra.


Ehhhhhhh, jag kan skriva fula grejer om alla jag ogillar utan att de märker jag lovar. Ingen läser ju ens. Hahaha.




Antagligen sista inlägget innan jag åker, så Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker