Hej. Ursäkta, vad heter du?

Hej, mitt namn är Matheus. Vad heter du?

Skriv ditt namn om du läser min blogg, jag vill veta ens om jag har någon som läser...
Skriv ditt namn oavsett om du inte är en läsare som besöker mig dagligen, eller om du vill vara anonym... Eller vad som helst, oavsett vad vill jag att du skriver ditt namn.



Det är lite dåligt väder för sommarlov, tycker inte ni det? Jag tycker det. Men det är ganska irriterande, exakt då sommarlovet ska börja så börjar skit vädret, hur pallar det regna och blåsa? Om jag vore vinden hade jag tagit sommarlov, vilat från att blåsa... Okej jag fantiserar här.. Men ändå...

Men jag är bara TVUNGEN att skriva detta, för att Victor har sagt det så många gånger att jag inte får ut det ur huvudet. Han säger/sa (då han såg ett vackert solnedgång); Ahh, nu kommer du säkert skriva i din blogg "Jag ser bladen falla, och jag tänker på henne, då solen vacker som aldrig förr!", hahahaha sen säger han poesi nörd till mig... Är det en komplimang eller försöker han reta mig?

Kommentarer
Postat av: zake

´HAHA!

Det ville sa va e komlimang :)

2008-06-21 @ 14:38:07
Postat av: Matheus

Okej. :) Hehe.



Förresten... Många det var...

2008-06-23 @ 15:01:17
Postat av: fia

haha, jag läser ibland :)

men jag tordde du hade slutat blogga..

2008-06-27 @ 09:12:33
URL: http://sschnyggve.blogg.se/
Postat av: Matheus

Jag hade, men jag forsätter nu... Men inte med samma blogg glöd/intresse. Förut så visste jag varför jag bloggade, nu vet jag inte längre. Jag visste också iallfall vem som alltid läste min blogg varje dag. Men den personen slutade kolla.

2008-06-27 @ 20:17:33
Postat av: tilda

jag tittar in här ibland ^^

2008-07-07 @ 13:07:47
Postat av: Matheus

Tilda som gick i 9D, tilda? Eller är det här någon annan tilda?

2008-07-07 @ 17:00:40
Postat av: tilda

Mm, jag gick i 9D :)

2008-07-07 @ 17:54:34
Postat av: Matheus

Okej. :) Kul att du läser. Förresten jag fick aldrig chansen att säga att du sjöng bra, "Oh happy day" - den sitter i huvudet.

2008-07-07 @ 18:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker