I have a dream...

Länge sen jag skrev, ska skriva lite snabbt här om hur det är...
 Sommarlovet är kasst hitilst, dåligt väder och allt. Men det kommer, sägs att det blir riktigt soligt imorgon.

Jag har problem med nätterna, jag kan inte sova alls! Vet ni vad, jag har sjunkit så lågt att jag sprang runt fotbolls planen vid skolan klockan 3 på morgonen med bara shorts och t-shirt! Snacka om kallt... Jag sprang hela tre varv tills jag inte orkade mer. Jag joggade inte, utan sprang allt jag hade! Vilken idiot springer, 3 på morgonen runt en fotbolls plan tänker ni? Men vet ni varför jag gjorde det?! Jag har inte kunnat sova på jätte länge, jag kan knappt ligga still! Jag har en sådan energi att jag tänkte, hmm jag springer runt planen så jag blir as trött och vill sova direkt. Men tvärtom, jag började läsa Da Vinci Koden tills 04:30, kunde inte sova alls.

Men ahh, vet ni vad jag har märkt?! Internet, eller rättare sagt datorn är jätte tråkig! Det finns ingenting att göra vid en dator.

Ny god vana: Jag har börjat gå (eller rättare sagt skejta) runt hela tumba ofta, för att träna kroppen. Man får mycket med vad- och lår-muskler av att skejta. Haha.....


Här har ni ett jävla meningslöst inlägg, men ska kolla på film nu!

Förresten; Jag känner inget glöd!


Kommentarer
Postat av: fia

hahaha, jo jag vet, jag är ganska läskig :) haha

2008-07-02 @ 21:45:55
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker