Så länge sen, men ändå släpper jag inte taget

Det känns konstigt, det kommer upp igen! Jag fick en dröm om det.

Det är exakt 1 år sen nu, och om några år är jag borta därifrån.
Man vill ju helst säga: "Stop bother me!", men det är så att man inte vill släppa taget fastän man vet att man måste.
Hon kommer upp i huvudet då och då! Jaja 1 år sedan, och det känns ändå som om det bara var några veckor sen.


Det som gör mig oehört ledsen är vädret! Varför ska det vara regn och molnigt? Varför? VARFÖR? Finns ingen anledning...


Jaja, lär mig en ny låt! Jätte bra, den heter The Funeral av bandet Band of Horses. Jätte bra låt, och skön att spela. Gör en lugn!

Jag hoppas det blir bättre tider nu. Hoppas det blir en liten revolution i mitt liv! Eller jag tror jag behöver ett stort! Och inte med det, FRA-lagen är inne, och startar 1 Januari 2009. Men vadå? Ska ni förstöra mera!?!?!?! Vi har redan kasst väder här i Sverige så ska det komma mera bajs grejer i Sverige. Jaja, jag tror Svenska folket kommer få nog och rösta bort det där... Hoppas jag iallfall.


Men nu längtar jag bara....

- Förresten så kan jag fortfarande se hennes ögon?! Vafan? Onormalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker