Årets skämt!

Det var en gång en Mexikan, Afrikan och en vit i America. Då plötsligt en ande kom och gav dem en varsin önska.
Mexikanen började med sin önsking som löd så här: "Jag vill att alla Mexikaner ska komma tillbaka till Mexiko." Så pooofff. Så var alla Mexikaner i Mexiko! Då var det Afrikanens tur. Han önska löd så här: "Jag vill att alla Afrikaner ska komma tillbaka till Afrika!" Så poufff, så var de i Afrika.
Då var det den vitas tur.. Han sa: "Så... Är alla Afrikaner och Mexikaner borta?" Anden svarade honom: "Ja. Så vad önskar du dig?" Då svarade den vita: "Men.. Då önskar jag mig en cola, då."



För er som tar detta rasistiskt: Det är inte rasistiskt! Tack.

Kommentarer
Postat av: fia

hahahaha

2008-03-12 @ 19:09:08
URL: http://fancyfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker