Det rätta

Man kan göra mycket när man är fri och om man har rätt sällskap.

"Vad är kärlek?" Hur många gånger har man inte fått den frågan! Som jag säger alltid: Det går inte förklara kärlek med ord. Men kärlek är något man märker.

Imogron ska jag byta alla strängar på min gitarr. Hoppas det blir bra, annars good bye my lover! Eller lover... Hatar den om jag ska vara ärlig.. Skolans gitarrer är bättre tycker jag.

3 dagar till en bajs dag! Matte prov, som jag vill ha MVG på men jag är ej redo... Kan inte.. Längtar inte.
4 dagar tills jag ska sjunga, längtar inte. Men jag får spela elgitarr!!!!! YES BABY, AHA!! My milkshakes is better than yours, damn right is better than yours! Oj.. Så... Vart var vi? Juste... Vad är kärlek? Eller vänta... Spola framåt....

Visste ni att vi alla kommer ihåg vår första kyss, oavsett när den är.
Visste ni också att det är totalt omöjligt för en människo art som inte har några problem (normal), kan slicka sin armbåge.

Visste ni också att "fula" personer kan ha en väldigt fin insida! Filmen Min stora kärlek är jätte bra med skådespelaren Jack Black (the man!!!).

Ointressant inlägg, haha! Men se det på den ljusa sida? Goda tecken på att jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker