Dreams can come true

Kylan är en ursäkt för att kunna gömma sig! Sommaren är en ursäkt för att må bra.
Men det  skiter jag i! JAG VILL HA SOMMAR!!

Tänk dig att hoppa studsmatta tills vaderna dör ut och man svettas som fan, de äckliga krypen är ivägen, flugorna håller på stör en och irriterar en och huden som bränns av den varma solen sedan åka direkt till badet och bada i kalla svalkande vattnet och få träffa nya människor som oftast är trevliga.

Eller tänk dig att spela fotboll hela dagen tills man vill ta av tröjan och spela bara med shorts för att det är så varmt, gå till källaren (nu mera som mitt hem för att källaren är död...(?)) och dricka och tvätta ansiktet med iskallt vatten! Sen spela mer fotboll tills benen lägger av och så får man sova utan att vilja röra en enda ben muskel.

Eller cykla (MÅSTE LAGA MIN CYKEL!!! FAN!) och få den svala kalla luften på sig medans man cyklar ner för en backe.


Eller som man verkligen vill ha det; Resa iväg! SEMSTER! Skita i alla som bor här. Leva sitt nya liv i 1 vecka eller mer och återkomma till sitt gamla och 1 stund försvunnen från sitt tråkiga normala liv.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej Matheus
Jag vill gärna komma i kontakt med dig. Skicka en mejladress så förklarar jag mer.
Andreas Viklund, UR

2008-03-04 @ 13:18:22
Postat av: Ellis

Ojojoj brorsan kommer bli känd? Eller så är du ett problembarn de vill prata med och därefter skicka dig till en teraput för att dem vet att sådana som du kanske begår självmord..!

Haha im so evil... Den dagen du dör är den dagen jag strypt dig i sömnen :) Puss puss

2008-03-05 @ 11:27:41
URL: http://EllisU.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker