Drömmar

Vi drömmer ofta, väldigt ofta! En del vill vi ska ske, en del vet vi kommer aldrig ske. En del vill vi ska bara försvinna.
Jag pratar inte om drömmar som sker när man sover, utan fantasi drömmar!

Jag har drömt om att flyga, rädda världen och få den vackraste tjejen vid min sida. Jag har drömt att jag har dött för den jag älskar. En sådan dröm vill man inte ska ske. Jag har drömt att jag har ett eget rock-band med de närmaste. Den kunde ha slagit in men det gjorde den inte. En sådan dröm vill man ska ske...
Men jag har också drömt att jag varit på en helt annan plats, där ingen jag känner kan någonsin träffa mig! Jag är frammande bland de nya folket. Och vet du vad? Det vill jag ska slå in...

Men varför drömmer vi egentligen? Är vi inte nöjda med det vi har? Kan man inte vara stolt med det man har?
Jag vet inte, men jag gillar att drömma men hatar att komma tillbaka till verkligheten då jag allting i drömmen har!

Igår frågade någon mig om hjälp med kärlek. Då vaknade jag igen! Då fattade jag varför allting är som det är nu för mig! Då hamnade min hjärna på plats och jag såg klart! VARFÖR DET ÄR SÅ..!

Kärleken skapar inte bara nytta i världen, den ger problem också. Men kärleken går hur bra som helst om båda är på samma nivå. Med det menar jag om en person är beredd att ge upp, så ska den andra inte släppa taget förrän den inte orkar mer. Och då ska inte den som släppte taget komma tillbaka dåd en släppt. Det låter lite konstigt men vafan.. DO WHATEVER YOU WANT!

Jag säger bara att drömmar är bra... Inte bättre än riktig kärlek. Men dem är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker