I thougt you and me should be togheter forever, but like i said... I thougt...

Vem önskar sig inte rikedom, makt och glädje? Vem önskar sig inte att minst 3 saker ska bort från kroppen och minst 2 nya ändringar ska komma. Berätta för mig, VEM? Vem är nöjd? Jag vet bara att en person kan vara nöjd med någon annan, medans den där "annan" är inte nöjd med sig själv.

What we know, is not always right... We think its right and we hope its right. But one thing; Its not always fun to have right!

Vad jag inte gillar i kärlek är desperation... För desperation försvinner lika enkelt som den kommer. Ta exempel choklad... Du är super duper sugen på choklad... Sen kanske efter fyra dagar får du äta den där chokladbiten... Men du äter för mycket att du börjar bli illamående... Då vill du inte ha choklad på över en månad kanske.. Kanske att du blir äcklad för alltid... Samma sak i kärlek.

Jag kan ta exempel mitt exempel... Jag köpte en parfym utomlands som jag spraya på mig sista dagen innan jag skulle resa hem, den parfymen ville jag att en tjej skulle känna så hon typ... Varje gång hon kände lukten tänkte på mig (haha jag var liten... (1 år sen typ..)), men vet du hur det slutade? Jag älskade lukten men jag kände lukten då jag var i flygplanet och med det då man blir åksjuk i planet och känner den där lukten så slutar det med att lukten = flygplan. Så nu ligger parfymen i mitt rum orörd, helt full och kommer aldrig användas... Den är gone. Ser ni poängen i det hela? Desperat. Jag ville bara att hon skulle gilla... Eh skit i det! Skit i parfymen. Jag säger bara; Jag gillar inte desperation i kärlek!

Läs den här texten under, och känn hur det är att vara mig, en del av mig vid en del av min tid.

Please forgive me
If I act alittle strange
For I know not what I do.
Feels like lightning running through my veins
Everytime I look at you
Everytime I look at you

Help me out here
All my words are falling short
And theres so much I want to say
Want to tell you just how good it feels
When you look at me that way
When you look at me that way


Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: jag kan också bara med 3 (a)

2008-03-26 @ 21:38:09
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: CAZZIS

s. hahaha nejdå ;D ha det gött!

2008-03-26 @ 23:39:03
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker