Man kan aldrig veta, om man inte får höra det.

En sommardag, då man kan inbilla sig att man smälter och att marken är så het att man steks. Man vill gärna stå vid skuggan eller få en sval kall luft på sig. Man längtar då till vintern... Hur kommer det sig? Då det är vinter, vill man ha sommar. Då man har sommar vill man ha vinter?! Jag kallar det otacksamma jävlar! Haha. Jag har fantiserat att halva världen är vinter och halva sommar, så mitt i allt så är det snö och sen hur varmt som helst på andra sidan (det är alltså 1 meter från varandra!). Om världen bara vore så...

Men iallfall... Det var länge sedan jag behövde alvedon... Men nu gör det ont i huvudet. Är det kanske för att jag är trött? Men kommer få sova ut nu, snart! Påsklov! Yeah!

Hahaha vem stannar till skolan tills klockan 7? Vi är verkligen tröga... Iallfall...


Ska jag vara ärlig egentligen? Alltså HELT ärlig nu... Varför min blogg verkligen är riktigt trååååkig nu.... Det är för att jag inte har samma lust att skriva, jag tvingar mig själv att skriva börjar det kännas som om. Men mest för att jag inte har något att få ut mer. Jag vill inte vara ärlig i min blogg, inte personligt ärlig. Erkänna saker som inte folk egentligen bör veta. Håller sånt för mig själv. Men jah, inte för att det är jätte många läsare... Men jag är nöjd och så länge jag är nöjd skriver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker