Min första kärlek

Första kärleken är alltid bäst, för den är oväntad. Man får nya utmaningar.
Jag lever ännu inte helt, inte än.

Kärleken ska inte vara väntad eller förutsedd. Man ska inte veta vad som ska göras eller vad som ska ske... Man ska ha ett oväntad kärlek till en person och då blir det mycket bättre. Svårare, men bättre. För vem har sagt att kärleken är enkel?

Ibland måste man riskera, få ut ord som man egentligen inte vågar säga... För dessa ord har stor betydelse! Man måste våga. Fegisar kommer inte långt. Ordspråket; "Nära skjuter man ingen hare" är en sann ordspråk. Jag vet vad jag pratar om... Våga göra saker, för till slut kan det vara för sent...

Jag vill vara 16 år gammal, inte mer eller yngre. Vill vara 16 år livet ut! För alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker