Now its to late

Visst, jag förstår. Jag vet! Men ibland behövs det verkligen att förklara det osagda! Jag vet att det måste vara jag. Men, MEN. Lyssnar du? Lyssna... Det är så att det finns tillfällen för allt i livet. Det var perfekt för er att ta tillfället mot mig. Jag kunde inte skydda mig mot alla attacker. Ingen är så stark! Men vad jag vet, vad jag fick veta var att ni egentligen inte brydde er. Jag fick veta det denna vecka då jag ställde en så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA enkel fråga som vem som helst i Grekland skulle kunna svara på som inte en person klarade av. Sen förväntar den att jag ska prata. Hahahahaha antingen är ni riktigt dumma, eller så är ni jävligt smarta! Ni ser mig som en gåta, men egentligen är ni gåtan. Man vet inte vad ni vill, och ni vill inte veta vad jag vill, för ni bryr er inte.
Måste också säga att jag ej faller för grupptryck. Men kan vara ärlig att jag fått folk att gå med i grupptryck, alltså att jag varit orsaken till det.

Mitt förflutna var en taskig person. Jag var sarkastisk hela tiden och otrevlig. Jag vill bara folkets bästa nu. Men just nu... Nej, nu orkar jag inte! Jag bryr mig för mycket, men ändå tar ni det som om jag inte bryr mig. Att ni inte fattar!
Jag levde nuet, jag brydde mig inte om konsekvenserna. Vet ni vad... Kanske bäst så! Så jävla fritt. Bara leva.

Jag kan erkänna; Jag är konstig just nu. Det är för jag inte vet själv vad jag vill. Men vad jag vet, är en sak just nu och det är att det är för sent!


Time is the only thing we never can control!


Kan man förlåta något som varit nära en? Jag tror det. Jag skulle kunna! Men inte för allt. Beroende på hur stor grejen är. Men grejen är.... Man kommer aldrig se personen så som den var förr. Saker och ting kommer bli annorlunda. Kan du se ljuset?


Förresten... Fruktsallad med glass är oehört gott!


You are in vain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

So fine this day
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay

Your life,
a game
turn it up, turn it up with cocaine
And everytime that you live is a time when you feel
and the only time you heal
....

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

You are in pain and its to late!

Kommentarer
Postat av: Victor :D

Det där om ditt föflutna kan jag ju säga att du var mycket roligare förut, mycket trevligare för den delen också.. Du kan vara lika rolig nu också men absolut inte lika ofta.. Vissa dagar kan du bara vara tyst och typ gömma dig från omgivningen, du knappt hälsar på en då.. Jag lovar att de flesta som känner dig tycker som jag, att du bara ska slappna av och låta livet leka och inte tänka för mycket.. Jag vet att det inte bara är jag som tycker detta, du var roligare förut.
bara så du vet :D

2008-03-12 @ 21:38:40
URL: http://www.badbojs.blogg.se
Postat av: Kurru

"Mitt förflutna var en taskig person. Jag var sarkastisk hela tiden och otrevlig. Jag vill bara folkets bästa nu."

"Var" ?

2008-03-13 @ 19:21:59
Postat av: Matheus

Victor, :)

------
Kurru, hahaha. Bara för detta ska jag sjunga för dig varje lektion.

2008-03-13 @ 23:20:56
Postat av: Ellis

Haha welcome to my world brother! The sarcastic and the biatch! Teaaaam work rakt av.. ;)
sepe...
//syrran

2008-03-13 @ 23:26:11
URL: http://EllisU.blogg.se
Postat av: Matheus

Haha Ellis what about go and fuck youself :P Du är, och kommer alltid vara den enda biatchen (med medvetet) i min omgivning, som jag tillåter.

2008-03-14 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker