Nu fick du äntligen som du ville

Jag ska gå på piano lektioner istället för gitarr. Gitarr kan jag lära mig själv. Men piano är ganska svårt.
Mitt mål är att kunna läsa noter och kunna spela bra melodier. Försökt lära mig just nu Canon på keyboard, jätte svårt men kan typ den där biten "Duuun dun dun..." (Tror inte ens du kommer förstå vad det är för del oavsett om du kan låten utantill. Haha.).


Jag ska vara ärlig nu... Jag har ingenting att skriva om, det känns så meninglöst att skriva nu (igen). Förut använde jag denna blogg för att visa mina personliga meddelanden. Men nu är det ju helt.. boooooooring?
Jag längtar verkligen till sommaren, 2 månader! Då gäller det att ha kul på riktigt.

Förlåt nu, men har inte ni fått känslan av att skjuta någon/några men att de inte dör? Bara se deras huvud gå i tusen bitar och sen typ 2 sekunder senare är den personen tillbaka normal. Precis som på film. Jag har lust att göra det, om jag ska vara ärlig (Var inte rädd, du har mitt ord på att jag inte kommer göra det, vem du nu än är...).

En sak har jag att skriva; Hur kan man vara så falsk? Äckligt falsk... Det får mig undra hur jag egentligen blev vän med dem...

I know how you thinking about me
I know, i know
I have no reason to care, no reason at all
You say you wanna talk with me, but all i hear is that you want me to go
You give me fake information, but now i know
I think that you should think what you say before you're acting
You're kind, but not always
You're cute, but not always
You're funny, but not always
You care, but not always
Why do i know so much? You don't need a reason to know that

We are in two different placec.. And right now,  you're not welcome to my place!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker