Sjukaste filmen

Konstig film jag såg idag, man såg minst 1030303 personer nakna och ha sex. Orkar inte berätta om filmen men jag tittade på grund av killens hår och ögon. Han såg helt krossad ut (personligt), och då menar jag insidan...
Iallfall. Men hans hår var så jävla grymt! Påminde mig om Orlando Blooms hår på filmen Troja!
Iallfall... Filmen hette: "Parfymen: Berättelsen om en mördare", för er som vill se 1030303 nakna personer (Hahaha!).

Åhh vad skönt det var att skata ner, äntligen fått tillbaka tekniken att åka snabbt för raka backar med min skateboard (slipper bära den nu! Wohoo!).

Förresten, äntligen en fredag då jag inte sitter vid datorn hela dagarna! Det blev TV nu! Come on, framsteg eller vad?
Ang. framsteg då... Piano framsteg här vah! Jag har lärt mig en känd gammal klassiker på paino. Für Elise!

Alltså ni ska bara veta vad jag vill ha för grejer, som jag inte får just nu! Dåligt alltså!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kurru

"raka backar"

Vet du något som inte jag vet?

2008-03-16 @ 20:41:04
Postat av: Matheus

Med raka backar menar jag bara en liten ner försbacke men är ganska rak (man kan stå på brädan men går typ 0,0001 km/h. Men man behöver ta mycket fart.

Det är mycket jag vet, som inte du vet.

2008-03-16 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker