The world

Det är massor som kommer hända, men just nu är det ingenting. Jag är tom, inga känslor, inga hat känslor, inga bekymmer, inget att vara glad för och inget för att vara ledsen för. Undrar bara var min plats är?

Jack Black sa i filmen Nacho libre att; "Det finns ingen plats i världen som jag passar in i, inte här inne och inte där ute... Så jag tänker antagligen gå till vildmarken och dö."

Det där undrar jag också... Men probemet är att jag inte varit där ute än... Och jag tror inte ni förstår vad jag menar med "där ute"...


Jag ska berätta för er nu vad min största rädsla är... Det jag fruktar mest i livet. Det jag fruktar är tiden! Tiden kan ta allt ifrån en.

Jag ser myror som en symbol/tecken för oss människor. Vad tecknet är vet jag inte än. Men de är soldater och jobbar för en drottning. Jag har inte fattat poängen än... Men en dag så slår allt in! Allting ska få sin rättvisa!

Jag hatar att bli stoppad från det jag vill, men ni lyckas ändå! Varför? Jag får veta varför, men helvetet vad ni ska överdriva med det då! Ni kanske borde också tänka på vad ni gör också mot mig, mentalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker