Things can change

Oj vilken svår uppgift jag fick idag! Sjunga Titanic låten; My Heart Will Go On - Celine Dion  för att få bättre betyg, när jag inte ens kan sjunga Björnen sover eller Ja må han/hon leva? Haha min klass kommer antagligen få ett långt skratt period eller så blir jag mobbad för livet, men whatever? Just do it!

En sak jag lärt mig enligt mig själv (Ett steg jag lärt känna mig själv inom musiken) är att gitarr är coolt, piano är vackert och sång är vackrast!

Gick min redovisning bra idag? Jag vet inte... Tog ju tid för mig. Sen var det lite konstigt... Det var BARA jag i klassen som redovisa medans alla andra lämna in, låter inte så bra... Men tror egentligen att det är bra för då kan inte läraren jamföra mig med andra!


Så skönt det känns nu, allvarligt! Så fri och kalla luften är inte kall längre, men bokstavligen jo för mina händer! Tack för kommentaren förresten; Du är CP, hur kan man ha varma armar men kalla händer? Dina celler är helt normala som du har på armarna men sen cellerna som du har på händerna är helt CP, fel gjorda!
Men allting är bra nu! Ingen att bry sig om, inga bekymmer, hakuna matata! Haha.
Men det är inte så att jag vill ha det så, men nu är det där problemen jag hade i mig borta! Lösta, sover bra om nätterna nu, inga äckliga magkänslor när jag går förbi personer! Det hade ju varit  bra om att ha någon att bry sig om, men inte om den man bryr sig om har problem som smittar, eller att den personen man bryr sig om ger dig problem istället för fred!

Nothing to fight for! Nothing to lose! Everything to win and take! But once agian, nothing to fight for...


Every night in my dreams
I see you, i feel you,
That is how i know you go on

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Hur har vädret varit hos dig idag? :) Ha en skön kväll! =}

2008-03-06 @ 20:12:44
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Bernt von Hasselhauf

fin blogg:)kul:P

2008-03-06 @ 20:15:08
URL: http://moskvademokraternablogspot.com
Postat av: Matheus

Haha, vädret för mig? Inte direkt drömmväder, men det var rätt okej. Så med "Dagens fråga" menar du att det kommer komma en ny imorgon?

Tack Bernt.

2008-03-06 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker