Vad är vår uppgift?

Har lyssnat på låten My Heart Will Go On så mycket att jag börjar bli ledsen, tänker på Titanic och när Jack dör för Rose!

Jag har börjat märka att nu för tiden så börjar jag få aggresivation problem! Jag tänds lätt till och vill slå någon! Eller bara skrika... Jag hoppas verkligen att detta är hormonernas fel!

Jag vet att du har en viktig del i mig, men den dör ut (har dött ut?) för du inte har visat att den där viktiga delen behövs för mig. Du har gjort att jag klarat mig utan den, fastän jag vet att jag skulle vara stabilare med den! Men vet du vad? JAG HAR INGEN ANING LÄNGRE! Jag tänker inte göra något åt saken fastän jag vill, jag låter dig bestämma.

Jag ska vara ärlig... Jag hatar internet! Alltså "hatar"! Jag blir irriterad hur vi människor använder det! Vi vågar ju för fan inte säga det vi säger i verkligheten som vi säger på MSN! Eller iallfall möjligheten finns inte i verkligheten. Varför? För vi inte ger den!

Jag har inte släppt en tår i flera år nu. Börjar tro att systemet är krashat för tårarna i min kropp... Eller vad måste ske för att jag ska få en tår? Döden ger inte ens mig en tår... Bara klumpar!

Andas och var glad. Det finns så mycket att se fram emot i världen! Det är så jag tänker iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker