We like to dream, even if we know it won't happen

Äntliiiiigen! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! YES! Nu har jag fått dem + lite extra grejer! Bara elgitarr kvar! Nu är det bara vänta tills lite varmare väder!
Längtar tills jag kan fixa min cykel och cykla runt, runt och runt!

Jag tycker om Hayley Williams sång röst så mycket! Och gitarristerna (med akustisk) är så jävla grymma!!!!! Låten äger "misery business", asså henne vill man bara ha! (Då menar jag som sångare, höra henne varje dag!).
Ska lära mig tabsen! Det är så bra!

Mölnbo's tågstation är ju 40-tal, haha ska de inte bygga om den eller typ göra en uppgradering? Iallfall, vem bryr sig? Ofta jag är där varje dag, haha.

Ska jag vara ärlig, det finns någon jag vill prata med som jag träffar ofta i skolan. Men hon och jag pratar inte, för vi har inte den kontakten. Men jag skulle vilja prata med henne men jag orkar verkligen inte. Orkar inte lära känna henne, för vem fan vet hur hennes insida är? Jag är som en oladdad batteri just nu och hon kanske är en mobil som kräver 100% full laddad batteri, jag har inte så mycket energi. Inte just nu.



It is easy to say, but hard to mean! But what doe's it make for different if the listener don't care if we mean it.

And why do we always regret things we do, even if it was almost perfect! How come, that when we lose, we cry? Why not laugh and go on? When do we learn? When...? However teenagers is a sadness. But its fun!

Kommentarer
Postat av: Zake

haha...Charbel du e bara för skön :D

2008-03-16 @ 19:41:36
Postat av: Kurru

Jag har suttit i en hel minut och tänkt på något elakt att skriva, det verkar inte vara meningen att hända idag.

2008-03-16 @ 20:38:17
Postat av: Matheus

Wooow Kurru har tänkt!!! Och det är en hel minut (60 sekunder). Måste vara rekord! Någon som spelar in? Kurru tänker!! Mirakel! Det finns alltså en gud bland oss som tar hand om oss! Beviset finns här.

2008-03-16 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker