You aint Special. But would you?

Whereeeeeeeeeeeeeeeeee..................?

I don't see the meaning with life? Or what?!


Jag tror jag vet varför tonåringar är så jävla ledsna och deprimerade hela tiden...
Jag tror att du vill ha en massa grejer, får inte dem och du har så mycket att säga... Men får inte/ingen lyssnar och du känner att allting är meningslöst. Du orkar inte bry dig längre och du gör bara det du måste göra och inte det du vill göra...

Säg mig? Kan du säga: Jag är världens lyckligaste, och verkligen mena det?
De flesta säger att de kan p.g.a. sin flickvän/pojkvän men så fort det är slut mellan dem så är de så jävla ledsna och håller på som om det är något nytt i livet.


Vad vill man ha? Asså jag kan bara säga en sak just nu: aENQgnweongweokgnwegij bwegnkNWG!!!!!!!!!!!! MGKE!!!!EWLKMWKADM1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker