Stay with me

Har du hört om fågeln som flyger omkring och viskar olika saker..? Den sa till mig något om dig... Jag undrar om det var vinden eller fågeln. Men nu vet jag iallafall!

Lyssnat på Muse så jävla länge idag, jag somna efter en HÅRD jävla gym träning idag!
Jag och min kompis fick hjälp av en kille i min syrras klass! Synd att han går i 3:an, han skulle få mig och min kompis att lysa på Beach 09 haha. Vi drev lite om det, jag och min kompis, medans vi gjorde våra mag övning som fick mig att nästan spy så skrek vi: "Beach 09!" (som då vi menar att vi gör det för sommaren då de är badkläder som gäller!).
Haha jaja, jag gör det nog för en annan orsak än bara sommarens skull, men ändå, att ha något att skrika då man lider är bättre än att bara skrika: "ahhhhhhhhh!!" när det blir för jobbigt, så istället skriker man ett ord som får en att skratta medans man lider.

Innan magövningarna körde jag och han som hjälpte oss triceps, medans min kompis körde biceps, ojoj om du ber mig bära ett mjölkpaket och hälla mjölk.. Ja då får du torka upp efter att jag tappat mjölkpaketet! Kan knappt röra mig!

Efter gym så åt vi en fet hamburgare (smarta...). Men vafan, orka hålla på med diet och skit! Ät det du vill, säger jag!


Förresten, Spotify äger! Jag sa ju att jag lyssnade på bandet Muse (lyssnar nu med) och det är så skönt att bara lyssna och lyssna!
Om ni ens läst så här långt, kan ni också läsa hur Muse påverkade mig med den så kallade "dikt" jag skrivit här nere; (NEJ, du kommer aldrig fatta! Detta är i mitt huvud och detta, faktiskt, är min dag...)

(Om ni inte har lyssnat på Muse - sök bara på Youtube om ni inte har Spotify - så kan ni se hur grymma de är, och hur deras texter är. Men kom ihåg att Nirvana är grymmast! Sen Muse).

My day

Can I belive, when I don't trust on all your words? For me you are!
I wanna destroy it! It's weak!
I'm winning! And I'm not!
This is just a word! You speak, you toutch!
Have you lost your mind? I'm just standing here!
You need to rest, those friends just tell you wrong!
Destroy this! Soon you'll be weak, loosing with me!
I just want to find my reasons where you could stay and speak,

I'll never regret, that's a feeling!

Soon you'll see! I can't  just look when people rape me! I'm not like that!
Destroy that feeling! It makes me weak!

Say something! Don't just stay there!
You just looking at me! Why? I wanna speak too, but you?
You have to speak too!
Ah!! You making me crazy! I don't want to speak for you anymore!
SPEAK! TALK! STOP IT!

I wish I could read minds, on those I choose to do!
Because then, it will would not cause the brain maniac as I am today!


Here, you come - throw the winds! Open your arm!
I BELIVE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker