Turn around! You could breathe the smell!

Länge sen jag skrev så här...

Det är snart sommarlov, gått redan 1 år... Men jag känner på mig hur jobbigt det kommer bli i skolan de närmaste veckorna. Tänk dig alla nationella. Vill inte!
Jag har haft utvecklingsamtal idag, HATA HATA UTVECKLINGSAMTAL! Samma skit hela tiden: "Fokusera mer! Prata mindre." Men säg bara: "var inte Matheus längre! Bli Oliver (random) och tänk plugg, plugg plugg!".

De till och med bad mig sluta spela gitarr! Helvetet.
Men de mesta är sant. Så ska skärpa mig som fan de senaste veckorna. Plugga ska jag göra! Satsa på det bästa.

Förresten, varit på derby match idag - Hammarby - Djurgården. Var rätt kul. Jag blev bara irriterad när idioterna kasta öl då det blev mål. Vafan, tänk dig de som får på sig dem!? Jag fick lite droppar, men ändå. Tänk om!!
Och sen om vi ska prata VAD idioterna rökte, inte vanliga cigaretter iallfall! Jävla hash... Stank!
Men måste säga igen, kul var det! 3-1 förresten, Hammarby! (Egentligen 4-1 men domaren var ju helt lost).

Förresten har jag märkt att olika personer omkring mig har olika signaler ... alltså vah? Alltså det jag försöker säga att om jag träffar en viss person, en dag blir mitt humör på ett annat sätt än om jag träffat en annan person... Jag vet inte varför... Är väl CP antagligen. Men idag var jag inte på något glatt humör i skolan!

Ska sova nu! Läsa lite Twilight sen drömma mig bort. Börjar drömma som fan nu för tiden, förut minns jag att jag knappt KUNDE drömma, men nu så drömmer om jag allt möjligt..

Are you alive? I think you are!
Was it you? I think it was!
I hope,
Because that was the best thing for me, right now!
You made my day.
I hope you speak too!
You will always be one of my best memories!
Your name is written in my heart, but did you write it down - or did I?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker