It's easy to accomplish things when you're two

Hejsan.
Jag har märkt min särskrivning i de senaste blogg inläggen. Ja, jag har varit lat... Men jag suger, eller nej, inte suger; Jag vill bara inte berätta om min dag. Jag gillar bara att skriva saker och ting på mitt sätt..
De flesta fattar ju inte om vad jag skriver, men det jag skriver är grejer som jag kommer komma ihåg. De har ett meddelande i sig, alla. Jag önskar att de dikter som är till någon, skulle kunna läsas av dem, och de skulle kunna förstå.
Men vad spelar det för roll...?

You're engraved in my brain, and I like it.
When I close my eyes, I see you, and I like it.
But the thing is, when I closed my eyes,
I saw you, like a picture who I see as art.

Fill out
Fill in

I don't know your name,
And I hope it's not the same,

You saw me when I looked at you,
And I saw you when you looked at me

Hope it will be good soon
Before I see the moon less!


Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, jag är inte så mycket för att "jaga" läsare :) De som vill läser, annars får de väl skippa :)



Klart jag lyssnade på idén. Är det ballad vi snackar om eller?



2009-04-26 @ 10:18:16
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Tack för tipsen. Jag diggar konstruktiv kritik. Förmodligen en av mina bästa grejjer är att jag inte tar åt mig så mycket - utan oftast tar till mig :)



Takida är grymma by the way.



Allt gott!

2009-04-29 @ 18:57:22
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker