Beautiful Stockholm

Tog ut min kusin från Tyskland runt Stockholm! Visa allt vackert. Tyvärr har han inte lika mycket spring på benen som mig, så han ville hem tidigt. Men under tiden hade vi kul.

Då vi gick vid plattan i T-centralen så hände något helt unusual.

Öhh ...
Så här var det - Vi håller på gå, där vid Burger King. Helt plötsligt;
Jag sa: Det stinker hashish. (till min kusin)
En random snubbe säger: Hash? (vill du köpa?)
Jag för mig själv: wtf? vart kom han ifrån?
Jag sa: öhm nej tack, en annan gång.

Men men. Vi gick iallfall vidare, visade honom Gamla Stan.
Visade honom också varför man ska komma till Sverige - svenska tjejer. ;) haha..

Aja. Haft en massa att göra under sommarlovet. Snart slut :/ Vill inte!!!
Men har mer att göra, lovat så mycket. Måste ringa dem och träffa dem.
Måste speeeeeela fotboll! Tyskar verkar inte gilla fotboll som vi gör här i Sverige! Sjukt alltså. Sport och musik är en av de viktigaste faktorerna i livet - enligt mig!

Sometimes I feel
Like I dont have a partner

Sometimes I feel
Like my only friend

Is the city I live in
The city of angel

Lonely as I am
Together we cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker