It's such a shame, that you need to blame

Skolan har varit si och så. Psykologi i 3 timmar, med 20 minuter rast.... Bytte så jag har Kriminologi och sen Psykologi nästa termin. Ska läsa Filosofi också.
Sen så ska jag kanske byta bort tyska, fy faaan 3 timmars tyska. Varför inte bara hoppa från en bro?
Men det som mest dödar mig är att jag måste vakna 06:00! Imorgon börjar jag 14:00.

Tänk dig, jag vakna 06:00 och bor hur nära som helst! Undra de som bor i Trosa Kommun? Det var två st. i min psykologi klass, som kom från Vagnhärad, och de kom 1 timme försent! Herregud? Eller ska man säga Va? Skillnaden på mig och dem då någon av oss kommer försent är att de kan säga "Tåget krångla" och jag då? Jag går ju till skolan.. "ehm.. planet krångla". Hahahaha ska säga det någon dag.

Men nu väntar jag tills tiden rullar inför träningen! Börjar verkligen älska fotboll igen! Stor skillnad på att träna, än att ruttna hemma! Ska också träna imorgon, gym alltså!

Ska kanske sova nu innan träningen.. Så jag inte blir seg. Är jätte trött.



I admire that life you have
That cold look you  have in your eyes,
Makes us wish we were far away from you.
That feeling you can share,
happiness, sadness, madness.

Whatever you do, you're extraordinary.
And that's why I closed the movie and took some air.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker