New times

Började skolan idag! Ska vakna om 6 timmar (06:00)! Känner på mig att ett helvetet är på väg!

Tänk dig själv:

1. Gå I Natuvetenskapslinjen + alla jävla läxor du får.
2. Träning 3 ggr i veckan + 1 dag för match - Fotboll

3. Gymma 2 ggr i veckan (minst)
4. Ta gitarr lektioner (inte nödvändigt men känner att det går segt för framstegen!).
5. Ta sånglektioner (Nödvändigt då jag älskar att sjunga samtidigt som jag spelar, men hatar min röst! Så måste jag också kunna sjunga då jag ska vara sångare + gitarrist för bandet.).
6. Kunna spela gitarr + umgås med vänner på fritiden!

Sen också måste jag nämna mitt jävla schema jag fick se idag, att jag slutar kl. 5 ti-torsdag. Då jag har träning onsdag-torsdag (tar tåget 17:52)! Har fan ingen chans att komma hem, byta om, äta och springa till tåget! Vem är jag? En disney figur? Fy faaaaaan NV!

Kommer ihåg första året i skolan, vi kände oss redan hemma efter några veckor då vi lärt känna varandra. Vi tog vilket skåp vi ville och spelade fotboll efter skolan! Allt det där kan vi glömma då det kommit nya 1:or och vi går i andra ring (heter det så fortfarande?)..
Aja ska inte snacka för mycket skit, vet ju inte hur det går i år!

Men som sagt, ska vakna kl 6 så jag kan komma till skolan, börjar kl. 8. Vilket nice start lixom! De ger oss ingen chans att vända tillbaka dygnet! Jag somnade då jag ska vakna nu, och jag vakna då vi slutar... Helvete på väg säger jag bara...


Aja.. nu kom jag också ihåg att bandet kommer ta en massa tid! AHHHHHHHH! Bara glömma bloggen, den finns inte med listan. :P

Haha nej men, det är tack vare bloggen jag kan göra egna låtar. Alla dessa "fucked up"  saker ni läser på min blogg där ni inte förstår något gör jag låtar av! Det är dem som är anledningen varför jag bloggar + ibland vill man bara minnas små grejer. Då jag läser det jag skrev 2007... Väcker så många minnen.



Sometimes when I look at you, you take my breath away
Sometimes you can take my attention
I wish there was some dinner, that makes us thinner
I'm not blonde, I have wrongs
I was flying, but then I fall


People are dying down the roads,
Sunshine is the light we only see.


But...


There ain't no sunshine when she is gone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker