Just let me stay and bleed here

Dem är äkta och jag minns dem tydligt... Jag brukar inte drömma, men vid en lång period nu har jag börjat få massvis med drömmar. Det är sjuka och konstiga drömmar! Jag minns dem tydligt och det känns som om jag är vaken. Men nu, JUST NU har jag glömt vad jag drömt idag tidigare... Kan ha varit för att min pappa väckte mig med för högt ljud.


Men en sak jag kommer ihåg är känslan när jag vakna; "Har jag ens sovit?!!?!"
Då tänkte jag på... När man sover, vilar man kroppen, men hjärnan jobbar fortfarande, men inte lika mycket - men när man drömmer, vilar den ens?

Det är så häftigt hur vi människor är egentligen, alla så lika och ändå så olika.



Filosofera kan göra en dummare än man var innan man börja ställa frågor och försöker svara på dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker