One tiny thing, can change the whole system in your head!

Min frånvaro ökar, min motivation minskar.. Vad händer?
Egentligen är det lugnt, jag ligger inte så dåligt men det måste ju gå bättre i skolan!
Men min sport-känsla har ökat oerhört! Musiken är detsamma, på topp!

Idag har jag så ont att det inte går att nämna en muskel jag inte har ont i! Först fotbolls träning i onsdags, sen i torsdags var det fotbolls match i skolan och efter det gym och det blev rätt hårt, jag visste inte ens att jag kunde lyfta så mycket. Vi kom hem klockan 7. Sen idag var det innebandy turnering (Lucia cup) i skolan, vi kom till semi-final i år, igen. Fan vad grymma vi är hahaha, herregud att vi ens kom så långt - en innebandyspelare i vår klass och i dem andra lagen är det bara innebandyspelare, dem alla spelar i lag. Men iallfall, under hela den där turneringen så kämpade vi så mycket att jag fick sendrag i alla muskler! Man springer ju som fan på innebandy, no time for rest. Men imorgon är det en till lucia cup, fast den här gången min sport - fotboll! 5 timmar bara lucia cup imorgon.
Så här aktiv i sport har jag fan inte varit på ett tag, och han som är innebandy spelare sa: "Welcome to my world!"

Men herregud vad jag har mycket att göra i skolan! Jag orkar inte meeeeeeeeeeer! Jag fattar inte hur jag ska klara det? Hamnar snart i mentalsjukhus.


She's was like a beauty queen from a movie scene, I said don't mind, but what do you mean I am the one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker